Dolce & Gabbana najavili su suradnju s Humanitas University, međunarodnom znanstvenom ustanovom u Milanu, čiji je rad posvećen zdravstvenoj djelatnosti. Nova kampanja slavi ljepote Italije i života, a u fokusu su prekrasna glumica Sofia Vergara i Dolce & Gabbana kreacija, statement torbica Devotion. Dio prodaje torbice namijenjen je istraživanju korona virusa, u međunarodnoj znanstvenoj ustanovi.
– Svijet se promijenio, nadamo se da će sve ovo voditi u neko novo rođenje, jer želimo nešto napraviti za buduće generacije te im omogućiti nova znanstvena otkrića – objavio je brend Dolce & Gabbana.
Dizajnerski dvojac bio je proaktivan od početka pandemije.
– Zahvaljujući njihovim donacijama, tim vođen profesorom Alberto Mantovanijem na Humanitas University, u suradnji s virolozima na Università Vita-Salute San Raffaele, rade na velikom istraživanju koje promatra naše prirodne obrambene sisteme u odnosu na korona virus, za potrebe dijagnostike i terapije – izjavio je Roberto Cagliero, Director Fundraising of Humanitas, za Marie Claire.
(24sata.hr)